Zwroty i reklamacje

ZWROT TOWARU

Zgodnie z obowiązującym prawem, na zwrot towaru macie Państwo 14 dni od daty otrzymania przesyłki . Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, należy wypełnić formularz zwrotu (do pobrania tutaj) i wysłać go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Pościel lniana. Anna Misztal
Pińczowska 3D
26-020 Piotrkowice

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami proszę dołączyć także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz fakturę. Koszt zwrotu ponosi kupujący.

Przy zamówieniu towarów przygotowanych na specjalne zamówienie (uszycie pościeli w rozmiarze innym niż w rozwijającym się pasku po prawej stronie zdjęcia produktu lub wykonanie monogramów albo haftów), zgodnie z Prawem konsumenckim, nie przysługuje Państwu prawo do odstąpienia od umowy.

SKŁADANIE REKLAMACJI

W celu złożenia reklamacji, proszę postępować zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji
Proszę wypełnić formularz reklamacji (do pobrania tutaj) i dołączyć go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie nazwy produktu i przyczyny reklamacji, datę zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Pościel lniana. Anna Misztal
Pińczowska 3D
26-020 Piotrkowice

4. Uznanie reklamacji
W ciągu 14-tu dni otrzymacie Państwo na podany przy zakupie adres e-mail lub adres do korespondencji, decyzję o uznaniu bądź odrzuceniu reklamacji.

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl